Saturday, January 2, 2010

010110

Teng's birthday @ Rizqun!
Love foods...but...I was a bit not feeling well.

All my fav foods are there!
Mashed potato, mushroom soup, spaghetti, what else what else ar?





We went to Empire hotel and JP.
We played snake and ladders.

We can dice on phones now!


I was too tired wearing heels for the whole day, borrowed hua's big slipper XD

We played bumper car.
Didn't play that for ages, I last play may I was in a single age, 8 or 9?
The cars are smelly.
FUN overall!


I want to express my feelings :'(
我不是天生丽质,不是我要的
我皮肤不好,不是我要的:‘(
因为不美,所以比人家跟爱美
因为不想给人讲,去party都会画点妆,打扮美一点
爱美没有错
我也会拒绝朋友
我有读书
我没有每次出去玩
考试期间我都在读书
我很怕考试不资格
不出去因为考试还没有准备好
读完了会出去走走休息一下
Eco真的很难,我很近量读,一直读
我没有出去玩
没事的话,我跟男朋友出去一个礼拜最多2次
除了UBD,我没有学别的东西。
我没有要求
我有存钱
我一年买一次鞋,衣服
我又找长裤,只是不适合
我很心痛我的有袖,又美的衣服破了。
我有在找有袖的衣服,可是不是不美,就是不合身,不然不适合
我会在穿短裙更加小心
我很省
皮肤不好不是我的错。我做工时会赚钱把脸弄好
我没要求
我没有乱花钱
不要只看我外表
我说没有就没有,没人信我
不是我不厉害读书,是我弟弟太厉害
因为不厉害读书,所以很压力,要比人家努力,有时很累
我很心痛。
爱美是我的嗜好



No comments: